وبلاگ

بعد از تولد نوزاد چه باید کرد ؟ 4 مورد

بعد از تولد نوزاد چه باید کرد

بعد از تولد نوزاد چه باید کرد

9ماه فرصت دارید تا برای نوزاد آماده شوید، چند روز یا هفته به شما فرصت داده می شود تا پس از تولد او کارهای لازم را انجام دهید. در حالی که شما از هفته‌ها قبل برای ورود او آماده شده بودید، اکنون که او اینجاست، در حال تلاش برای انجام کارها هستید.

 

و آن چند روز و هفته اول با نوزاد تازه متولد شده تازه متوجه میشوید که کارهای زیادی مانده است تا انجام دهید بر تلاش برای رسیدگی به تدارکات در حالی که خواب شما به هم ریخته است برای هر مادری در عین شیرین بودن، سخت است.

بعد از تولد نوزاد چه باید کرد

یکی از مهم ترین راه‌ها برای اینکه احساس ‌کنید تحت فشار قرار نمی‌گیرید این است که بعد از تولد نوزاد چه باید کرد . چک لیست ها، توصیه های دیگران و تحقیق در مورد کارهایی که باید انجام دهید به شما کمک می کند تا پس از رسیدن به وظایف، آن ها را به خوبی پشت سر بگذارید.

طبیعتا خودتان اقداماتی انجام داده اید که بعد از تولد نوزاد چه باید کرد اما به شما چک لیستی قرار می دهیم تا اگر کاری را انجام نداده اید انجام دهید

 

با اطلاع از آنچه که باید انتظار داشته باشید، همچنین درک بهتری از کارهایی که باید بعد از تولد نوزادتان انجام دهید، خواهید داشت. نگاهی بیاندازید.

 

 

شناسنامه و کارهای لازم برای آن

یکی از اولین کارهایی که در بیمارستان انجام خواهید داد، ارائه اطلاعات نوزاد و درخواست گواهی تولد است. بیمارستان درخواست را از طرف شما پست می کند در این مدت، یک سابقه موقت برای نگهداری دریافت خواهید کرد.

 

 

به همین دلیل، ایده خوبی است که نام نوزادتان را زودتر از موعد انتخاب کنید، یا حداقل چند نام را در ذهن داشته باشید تا قبل از رفتن آماده انتخاب باشید.

 

از قبل برای هزینه های ماهانه خود برنامه ریزی کنید. می توانید هزینه های مکرر و هزینه های معمولی برای بزرگ کردن نوزاد را تخمین بزنید و درک بهتری از میزان هزینه کردن داشته باشید.

 

شناسنامه

قرار ملاقات با پزشک اطفال را تعیین کنید

با تولد نوزاد، با پزشک اطفال تماس بگیرد. در واقع، اولین ملاقات با پزشک کودک شما درست در بیمارستان خواهد بود.

 

اما پس از اولین معاینه، باید حداکثر یک هفته بعد برای قرارهای بعدی به مطب او بروید

 

و گاهی اوقات اگر کودک به توجه بیشتری نیاز داشته باشد، بیشتر بروید.

 

با پزشک اطفال خود مشورت کنید تا ببینید چه زمانی می خواهد کودک شما را ببیند تا بتوانید فوراً آن قرار ملاقات ها را تعیین کنید.

 

پزشک نوزاد

قرار ملاقات دکتر خود را برنامه ریزی کنید

در حالی که در بیمارستان بستری هستید، پزشک شما را ملاقات می کند تا وضعیت شما را بررسی کند، از اندازه رحم تا تغییرات پس از زایمان.

 

سپس، احتمالاً شش هفته پس از زایمان به ملاقات او خواهید رفت. این زمانی است که او نحوه بهبودی شما را تا کنون ارزیابی خواهد کرد و ببیند آیا آماده بازگشت به کار هستید یا خیر. او همچنین بررسی خواهد کرد که چگونه از نظر عاطفی و کنار آمدن با نوزاد جدیدتان چگونه رفتار می کنید.

پزشک مادر بعد زایمان

 

داستان تولد خود را ضبط کنید

در پایین خط، تلاش برای به یاد آوردن اینکه چگونه مراحل زایمان را طی کردید، مانند یک مه است. قبل از اینکه جزئیات کوچک را فراموش کنید، داستان تولد خود را ضبط کنید تا همیشه آن را به خاطر بسپارید.

شاید بتوانید آنچه را که اتفاق افتاده در یک ورد ساده تایپ کنید، یا حتی یک فایل صوتی یا ویدیویی از خودتان ضبط کنید که اتفاقات رخ داده را برای خود نگه دارید. بهترین زمان برای ثبت این خاطرات زودتر از این است، در حالی که هنوز تمام جزئیات را به خاطر دارید.

عکاسی از نوزاد

 

برای مشاهده سیسمونی و وسایل نوزاد به فروشگاه ورسا مارکت مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با ورسا مارکت به پیج اینستاگرام ورسا مارکت سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید